خرید اینترنتی و خرید آنلاین

خرید آموزش ایروبیک زنان

 اگر از وضعیت اندام خود رضایت ندارید!

ایروبیک در زنان


 خانمها تصور می‌کنند اگر با دستگاه، تمرین بدنسازی کنند، بدن آنها عضلانی می‌شود، در این رابطه باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت به این رشته، بین خانمها و آقایان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زیرا بدن خانمها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش متفاوت به این تمرینات نشان می‌دهد.

چون هورمون تستترون نقش تعیین‌کننده در تقویت و بهبود حجم عضلانی دارد و در زنان مقدار این هورمون کم است، در نتیجه تمرینات با وزنه موجب عضلانی شدن آنها نمی‌شود، بلکه خانمها می‌توانند با برنامه خاص ایروبیک عضلات خود را سفت‌تر کنند.

قبل از رسیدن به سن سالمندی و عوارض پیری بهترین ورزش برای بانوان، تمرین بدنسازی (کار با دستگاه) است. زیرا با توجه به محسناتی که گفته شد، تمرینات قدرتی بهترین راه برای جلوگیری از پوکی استخوان و . . . می‌باشد


اگر میخواهید زیبایی اندام خود را حفظ کنید!

اگر دوست دارید همیشه سالم و با طراوت باشید!
شما نیز با آموزش برنامه های مختلف در این مجموعه به تناسب اندام و نشاط و سلامتی دست پیدا کنید .

با مجموعه آموزش ایروبیک می توانید در منزل بصورت انفرادی و یا جمعی تمرین کنید و نتایج زیررا بدست آورید:

کاهش وزن-لاغری موضعی-تناسب اندام

شما می توانید در مجموعه آموزش ایروبیک توسط خانم فریبا بیاچه که شامل (6VCD) می باشد موراد زیر را یاد گرفته و انجام دهید :

(Stomach) ورزش شکم

  بدون نیاز به صرف وقت و هزینه در منزل لاغر شوید و اندامی زیبا داشته باشید


قابل پخش در دستگاه های خانگی

(Step) حرکات استیپ

برای داشتن بدنی سالم وقوی، نیاز نیست که یک برنامه سنگین ورزشی داشته باشید


آموزش های لازم برای تناسب اندام , نشاط و سلامتی را با این مجموعه بدست آورید...

(Domblle)  حرکات دمبل

(Choob)  حرکات چوب

انجام ورزشهای کششی و نرمش به مدت پنج دقیقه به روشی صحیح 

انجام تمرینات ورزشی با برنامه‌ی تغذیه‌ای مناسب

آموزش ایروبیک
توسط : سرکار خانم بیاچه
کارشناس برنامه : سرکار خانم مسعودی

اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید پیشنهاد میکنم این مجموعه نفیس را تهیه نمایید.

ایروبیک چیست؟

ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل ۱۲ دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد


«ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشکی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد. ایروبیک در زنان خانمها تصور می‌کنند اگر با دستگاه، تمرین بدنسازی کنند، بدن آنها عضلانی می‌شود، در این رابطه باید گفت که میزان عضلانی شدن و جذابیت به این رشته، بین خانمها و آقایان و افراد مختلف، تفاوت دارد. زیرا بدن خانمها به علت اختلاف هورمونی با آقایان واکنش متفاوت به این تمرینات نشان می‌دهد. چون هورمون تستترون نقش تعیین‌کننده در تقویت و بهبود حجم عضلانی دارد و در زنان مقدار این هورمون کم است، در نتیجه تمرینات با وزنه موجب عضلانی شدن آنها نمی‌شود، بلکه خانمها می‌توانند با برنامه خاص ایروبیک عضلات خود را سفت‌تر کنند. .

8,500 تومان

طبقه بندی

نویسندگان

صفحات جانبی

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
<

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات